Leyli_gul ben çok zayıf biriyim oğluma hamileyken 30 lara gelince bana kilo alma artık demişti. Halbu ki ben tam o zamanlarda kilo almaya başlamıştım. Kilolu hamile kaldıysanız alma demiş olabilir. Çünkü önemli olan bebeğin alması annenin kilo almadı değil aslında ben bunu ikinci çocukta daha iyi anladım. İlk oğlumda 18 kilo aldım bunda direk kendime sınır koydum 12-14 üstüne çıkmayacağım