Benim de 8 Mayıs. Halsizlik çok fazla bir de üstüne sıcaklar bastırdı. Sabah kalkıp işe zor gidiyorum. Bu süreci evinde geçirenler gerçekten şükretmeli. Ben kamuda mühendisim hamile olduğum için denetimlere çıkmıyorum dairedeki işleri yapıyorum ama ona rağmen o kadar zorlanıyorum ki sürünerek gidip geliyorum resmen . Mide bulantılarım için prilam kullanıyorum evde olsaydım kullanmak istemezdim tüm süreci yaşamak isterdim diye düşünüyorum. Bir de bu hafta için doktor nipt testini konuşuruz demişti aslında hiçbir testi yaptırmak istemiyordum ama bunu ilk kez duyduğum için araştırıyorum şuan siz yaptıracak mısınız ?