Bizde bugün tam 17+0 haftalık olduk. Henüz hareketlerini hissetmiyorum sanırım kilolu olduğum için (97)🙈 Doktor erkeğe benziyor dedi ama şu aralar renkli ultrasona gireceğim orda net belli olur dedi bakalım hayırlısı olsun. Bir de 7 yaşında oğlum var. Sezaryen olacağım için aralık ortasına geliyor sanırım doğum. Mide bulantılarım ve hazımsızlık hala geçmedi desem yalan olmaz. Sıcaklardan nefes alamıyorum. Bütün bebişler zamanında ve sağlıkla gelsinler❤️