Busssx aaydingulsahhh Aralık başı görünüyor doğum 18 haftalığım Şuan heyecanlıyım 2.gebeliğim bir oğlum var bu kız sanırım net demediler ama kızdır inşallah 😅♥️
Freefam aaydingulsahhh 17 haftaligim aralik ortasi gorunuyor oglum olacak insallah bazen hissediyorum hreketlerini bazi gunler hic hissetmiyorum normal mi kizlar siz nasil hissediyosunuz
papatya2412 aaydingulsahhh 19+1iz iki kızım var oğlumda yolda inşallah aralık başı görünüyor doğum nasipse.. Ama iki doğumumda erken oldu bakalım oğlan ne kadar bekleyecek😁🥰
100924 aaydingulsahhh 17+4 teyiz oğlum olacak Allah’ın izniyle aralık 23 gibi gözüküyor ilk hamileliğim henüz hareketlerini hissetmedim
aaydingulsahhh Busssx benimde 2 oğlum var bu da kız 20 haftalığım programda 5 Aralık gösteriyor. Öncekiler sezaryen .. bunu sona kadar bekletirmi erken alır mj bilmiyorum. İlk 41 haftada çay darloğından sezaryenle alınmıştı… 2. Mecburi olarak sezaryendi 39 fa aldı… bunu ne zaman alırlar acaba 😁 çok korkuyorum çookkk
Busssx aaydingulsahhh Benim de sezeryandı iki sezeryanın arası yakın mıydı bende çok korkuyorum acı durumu daha zor mu olacak diye 🥲
Hatci 20 haftaligim aralik basi gorunuyor dogumum ilk cocugum olucak inşallah 🤲 haftya detayliya giricez hayirlisiyla ciksin sonuclarimiz hepimizin🤲 mide bulantilarim yeni yeni geciyor cok şükür
MerveAbdula Hatci benimde aynı 20+4 üm Aralık başları görünüyor doğumum detayliyi özelde mi yaptiracaksiniz
Begleyna Freefam ben 3 4 haftadır çok net hissediyorum artık minik minik tekmeleri yer değiştirmesi falan elimi koyunca özellikle daha çok hissediyorum,
aaydingulsahhh Freefam bende aynı hareketini bazı günler çok net hissetmeme 2 gün hissetmediğim oluyor
Begleyna 17 haftalığım. Aralık sonu(26-28) gözüküyor doğum tarihi. Cinsiyetimiz erkek denildi inşallah yanlış değildir. 😂Şu sıcaklar gelmeseydi iyiydi. Tam düzeldim bulantılarım geçti derken yine sıcaklardan bulantım başladı tabi halsizlikte cabası🥴
aaydingulsahhh Begleyna ay hiç sorma mide bulantılsrı bitti sıcaklar bastırdı Allah yardımcımız olsun
aaydingulsahhh papatya2412 benimde ilk oğulları 41 ve 39 haftalarında sezaryenle geldi acaba bu ne zaman gelir Kasım ortası mı sonu mu Aralık başımı
Freefam Begleyna ben de 10 gundur hissediyorum ama her gun degil bazi gunler cok hisseidyorum bazi gunler hic hissetmiyorum 20 lere ciksam da artik surekli hissetsem rahatlasam
Ayse_2807 16 haftaligiz bizde Aralık sonu görünüyor doğum ikinci oğlum geliyor kismetse fakat hala tekmelerini hissedemedim hiç bir kıpırtı yok ikinci gebelik olmasına ragmen
Leylaaa_46 aaydingulsahhh 23 haftalık olduk ❤️ bozuksa Kasım başı gibi görünüyor ama Ekim sonuda olabilir bakalım sağlıkla gelsin yeter
68pembemavi01 aaydingulsahhh Halsiz yorgun bitkin ama çok şükür her halimize kasımın 1 dedi doktor bakalım erkenci çıkmazsa minik kuşum Kızım 37+2 doğum yaptım oğlumu 40+2 de yaptım buda kız nasip olursa inşaAllah🌸
aaydingulsahhh 68pembemavi01 sıcaklar insanı iyice halsiz bırakıyor canımızı bi bahara atsaydık sağlıcakla 😄
Ayse_2807 aaydingulsahhh cok teşekkür ederim ya içimi rahattiniz valla insan ister istemez tedirgin oluyor 29 kontrolümüz var merakla bekliyorum pasamin tekmelerini sağlıcakla gelsin bütün bebisler inşallah🤲