Ebrucar Ayn çok üzülüyorum o konuda. geçen perinatolojide doktora söyledim yüzünü gösterdi ve çekti sonra kalktı başka doktor muayneye devam etti . Oda bi kaçtane çekti sonra çıkartı bende sandım ilk doktorun çektiklerini vermiş bi çıktım sonra baktım hayal kırıklığına uğradım . Yüzü gözü gözükmeyen birşey vermişti .