Ebrucar 33+6dan herkese selamlar ❤️ 2.400 gram olmuş çok şükür bir sıkıntımız yok sadece zaman çabuk geçsin ve sağlıkla huzurla kavuşalım istiyorum 🤲🏻 sizde durumlar ne? Nasıl gidiyor?
Civciv53 Ebrucar ay maşallah sübhanallah canım bende 34 deyim kızçemin fotografını ekran görüntüsü yaptım sürekli bakıyorum 🥹 bir an önce kavuşmak istiyorum 🥹
Adenmom_ Ebrucar maşallah ❤️❤️ biz de en son 30 haftalıkken gittik 1741 gr dı ❤️ sıcaklar çok bunaltıcı ya
Dilek_04 Ebrucar ya maşallah çok tatlı 🥰 Sağlıkla kucağıza alın inşallah 🤲🏻 benim niye hiç böyle ultrason fotoğrafım yok ya 🥺
Ebrucar Civciv53❤️❤️ ya ben de deli gibi bakıp duruyorum inşallah sağ salim kucağımıza alalım beklemek gittikçe zorlaşıyor 🥲🤭
Ebrucar Adenmom_ maşallah 🧿 31de ben de araştırmaya gitmiştim yanlış ölçülmüş 2.100 demişti şimdi netleşti özelde. Sizinki muhtemelen daha doğru bir ölçüm olmuş👍🏻 evet som haftaları sıcaklara denk getirmek biraz şov oldu bence de 🥲
Civciv53 Ebrucar amiiin amiiin canım gerçekten çok heycanlanıyorum düşündükçe keşke vakti zamanını bilsek 🥰
Adenmom_ Ebrucar sağlıklı olsunlarda gerisi hiç önemli değil ❤️ gece asla deliksiz uyuyamıyorum çok zor oluyor 😔
Ebrucar Adenmom_ evet bebekten ziyade dönerken bile uykusu açılıyor insanın. Hareket etmek çok zor olmaya başladı artık inşallah çabuk geçer zaman. Kaçıncı haftadasiniz?
Adenmom_ Ebrucar şu an 31+3 olduk evet hareketler zorlaştı yerimden kalkarken zorlanmaya başladım inşallah zaman çabucak geçer bebişlerimizi kucağımıza alırız sağlıkla ❤️
Ebrucar Dilek_04 Allah razı olsun 🥰 kaçıncı haftadasiniz ki? Bide bazı bebekler yüzünü göstermiyormuş gizem yaratmayi seviyor demek ki sizinki de 🤭
Dilek_04 Ebrucar 33 olduk bebeğim yüzünü gösteriyor her seferinde elini yüzünü getirip götürüyor görüyorum ama doktor vermiyor nedense 🥺
Ebrucar Civciv53 sezaryen olanlar yine vaktini biliyo da karar veremeyenler olarak bekliyoruz biz ☺️ nasıl geleceğini kendileri seçecekler artık vaktini sağlıcakla tamamlasin en hayırlı vakitte gelsinler inşallah 🥰🙏🏻
Ebrucar Adenmom_ inşallah en hayırlı zamanda sağlık üzere kavuşuruz nasıl geçtiğini bile anlamayız 🥰🙏🏻
Civciv53 Ebrucar amin cümlemizin ki inşallah canım bende sezeryan olucam büyük ihtimal ama bakalım ne zaman bu hafta doktoruma sorucam inşallah 🥰 birde erken doğum riskim var bakalım bekliyoruz
Ebrucar Civciv53 belirsizlik yorar insanı tabi ama önem olan sağlıklı sıhhatli gelsin inşallah en hayırlı zamanda 🥰🙏🏻
Ebrucar Dilek_04 nasıl vermiyor ya anlamadım devlet ya da araştırma hastanesine mi gidiyosunuz? Oralarda bana da vermediler de ben aynı zamanda özele de gidiyorum özel veriyor.