Sinem-emirali bende 25 haziranda adet bekliyordum ancak olmadı sonra 89 ile gebeliği öğrendim ancak kese ve bebek görülmemişti adete göre 7+5 olunca bebek ve kese göründü doktor 5+5 olarak hesapladı yani iki hafta geriden geliyormuş bakalım bir sonraki hafta kalp atışı belliyoruz benzer konuda post açtım bende yorumlara bakarsan benzer durum yaşayıp sağlıkla gebeliği ilerleyen çok kişi varmış baya yorum yazan oldu hiç umudu kaybetmeyin sizde