Mehaba…13 Haziran son adet tarihim geçen hafta cuma günü beta verdim 114,1 çıktı. Bugün ilk kontrole gittim fakat ultrasonda görülmedi bişey. Geç döllenme olabilir dedi benek henüz Rahime düşmemiş dedi… Böyle olup hamileliği devam eden var mı. Ve ne zaman görülür peki ne zaman oluşur… Olumsuz sonuç almak istemiyorum. Ferahlatıcı moral olacak yorumlar duyarım inşallah…🙏