prens_prenses_annesi benim oğlum prematüre, dil bağı vardı 1 aylıkken kestirdik, geniz eti de var. Nöroloji takipliydik başından beri her şey temiz çok şükür herhangi sıkıntımız yok o konuda, ama prematüre kaynaklı motor becerilerine gecikmeler yaşadık yavaş yavaş yakaladık, şuan 3 yaş 2 aylık dil gecikmemiz kaldı sadece, öyle tv izleyen bi çocuk değil telefon hiç vermedim , 7-8 kelimesi var onu da herkes anlamıyo geveleyerek çıkarıyo , biz de psikoloğa götürdük herhangi sorun göremedim bilinçli komut alıyo farkındalığı yüksek bi çocuk ama prematüre olması, dil bağı ve geniz etinin olması dil gecikmesi için yeterli sebepler, zaman tanımalıyız, gelişimi tamamlanacak endişe etmeyin dedi. Bekliyoruz biz de çabalıyo ama çıkaramıyor harfleri, gevelek gevelek diyo bişeler, erkek kuzeni normal vaktinde doğmasına rağmen 4 yaşında konuşmaya başladı bilemiyorum. Siz kulak burun boğaza da götürün geniz eti falan varsa o da etki edebiliyor.