Bet0142 Sibelemre ha anladım canım dedim niye o kadar yüksek medicanaya gitme zaten sigortası olanlar için bile pahalı acıkcası gunumuz şartlarında maddi açıdan kendımızıde düşünmek zorundayız
Shrrife Bet0142 evet yeni doğan yoğun bakımı var. Her gece nöbetçi uzman kadın doğumcu ve pediatri doktoru var