Lara_ Miskinim bana uzak, lakin bakalım inşallah yaparım. Ama şu da var, ne gelirse Allahtan, rabbim muhafaza bir şey çıksa da evladımı doğurup büyüteceğim. Ne gelirse rabbimden, Allah sağlıklı bir şekilde kucağımıza aldırmayı nasip etsin.. 🤲🏻
Miskinim Lara_ kesinlikle bende senin gibi düşünüyorum bizde farklı durum var ama diyorum gene öylede olsa Rabbimden geldi boynun kıldan ince sadece doğum zamanı acaba dememek için merakım Rabbim hepimize güzel haberler duyursun
ertug77 Lara_ Allah korusun farz et olumsuz bir şey çıktı, hamileliğin sana bir yerde bir nevi zehir olmayacak mı? Hep düşünüp uzulmeyecek misin? İnsanın en nihayetinde. Tevekkulun gayet güzel. Ne gelirse Allah’tan. Sonuçta anne karnındaki bebeğe bir şey de yapamıyorlar hoş.
Kara53 Lara_ bendende istedi ben amniyosentez yaptırdım bu ücretsiz sadece perinatoliji bölümüne muaneye gidiyosun
Lara_ Kara53 anlıyorum, lakin her hastanede yapılmıyor canım bildiğim kadarıyla araştırma ve üniversite hastanelerinde oluyor sadece.
Aysegul34ey Lara_ banada detaylıdaki doktor öyle söyledi %90 geçiyo ama %10 ilerleme ihtimali var dedi ama korkulucak birşey yok takip edilicek dedi dediğin gibi fetal dna önerdiler bizde yaptırdık bakalım inşallah sonuçlarım temiz çıkar
Smileylaylom Miskinim dokuz Eylül üniversite hastanesinde de yapılıyor diye duydum bende Şuan araştırıyorum
Smileylaylom Miskinim araştırıyorum ama aradığımda hayır yapılmıyor denildi. Ankara’da bir hastanede çalışan tanıdığım ikili tarama testlerini oradaki doktora gösterdi o da bana fetal DNA bi yaptırsın yoksa amniyosentez demiş ama amniyosentez istemiyorum ben dedim. Hocanın bir hastası 9 eylül üniversite hastanesinde yapılıyormuş uçak bileti almış hem gezerim hem test yaptırıp dönerim demiş bi araştır dedi. Bir de Eskişehir Osmangazi üniversitesini duydum ailem eskişehirde olmazsa oraya gidip yaptırırım aklımda soru işareti kalacağına, içim rahat olur.
Sukrannn35 Lara_ özel firmalar yapıyor testler Avrupa ve Amerika’da yapılıyor kan verip gönderiyorsunuz. Ben dün verdim 2 hafta içinde sonuç gelicej
Yeniyeniden Sukrannn35 bende yaptircaktim doktorum suanlik bence yaptırma dedi ikili test yapalım sonuca bakariz dedi ina göre yaptirirsiniz
gktgmom Lara_ neden fetal dna testi istedi acaba doktorunuz özel firmalar var bu testi onlar yapıyor bizde ikili tarama testimiz riskli çıktığı için yaptırmıştık doktorumuzun önerdiği yerde
gktgmom Lara_ anladım durumunuz müsaitse içinizin rahat etmesi için yaptırabilirsiniz Rabbim sizi iyi sonuçlarla karşılaştırsın inşallah
Lara_ gktgmom diğer aya kontrolüm var zaten, ayrıca bebek 6 aylık oldu. Rabbim muhafaza ne gelirse ondan. Bu cana kıyacak değilim. O yüzden artık sağlıkla gelmesini niyaz ediyoruz, rabbim sağlıkla almayı nasip etsin. ❤️🤲🏻