Lara_ Merhaba hanımlar.. doktorum benden fetal dna testi yapmamı istedi bebeğim 5. Aylıkken. Şuan 6 aylık olduk. Üniversite hastaneleri hariç başka bir yer yapmıyormuş galiba, önceden yapan oldu mu? Ücretli mi? Ve de nasıl yapılıyor?
Kardelenlinam Lara_ ücretli diye biliyorum 10.000 tlydi en son ama bebeğinizde bi sıkıntı yoksa yaptırmayabilirsiniz
Hulo2105 Lara_ bir tek eskişehir 300-400 tl ye yapıyor diye biliyorum diğer hepsini özel firmalar yapıyor doktora sorun firma önerir 10 binden başlıyor fiyat. En fazla 10 güne sonuç çıkıyor eskişehirde yapılan 1-2 ayı buluyormuş sanırım sonucun çıkması
hakinh Lara_ fetal DNA ama genelde 11-14 haftalarda öneriliyor. Doktor daha erken neden onermemis ki? Periantoloji uzmanına Detaylı ultrason yaptırdınız mi peki? Fetal DNA da bide genetik rahatsızliklara bakılıyor diye biliyorum.
Lara_ Kardelenlinam hamd olsun bir sıkıntı yok canım. Sadece böbreklerde genişleme olduğu için önerdiler, bizde yaptırmadık açıkçası, Allahın izniyle inşa’Allah sağlıkla kucağımıza almak nasip olur. 🤲🏻❤️
Lara_ Hulo2105 fiyatlar çok pahalıymış ya, o fiyata bebeğe bir yıllık alışveriş yapılır. Ne gelirse Allahtan gerçi, Allah muhafaza rabbim korusun .. bir şey olsa da bebek büyüdü yani, ne gelirse Allahtan. 🤲🏻🪻
Kara53 Lara_ bendende istedi ben amniyosentez yaptırdım bu ücretsiz sadece perinatoliji bölümüne muaneye gidiyosun
Aysegul34ey Lara_ aynısını bende 2 hafta önce yaşadım fetal dna yaptırdım sonuçları bekliyorum 🥺 ama korkmuyoda değilim kafama çok taktım doktor biraz korkuttu beni
Lara_ hakinh şöyle ki ilk haftalarda gerek yok diye düşündüm. Zaten detaylı renkli ulrastonda bir şey çıkmadı herşey gayet iyiydi. Bebeğimin böbreklerinde genişleme olduğu için önerildi tekrardan o yüzden . 🪻
Lara_ babygst fiyatı çok yüksekmiş ya. Değer çocuğuna tabi yapılır ama, da durumu kötü olan bazıları nasıl yapsın. Cidden ateş pahası. 🥹
Miskinim Lara_ eskişehir hastanesi dışında hiçbir üniversite hastanesi yapmıyor canım. Bir risk görüp mü istedi neden istedi
Smileylaylom Miskinim dokuz Eylül üniversite hastanesinde de yapılıyor diye duydum bende Şuan araştırıyorum
ezgiela Lara_ böbreklerdeki genisleme oranı ne kadar önemli olan o bütün doktorlar şu anda direk fetal DNA yı söyluyorlar.benim doktorumda böbreklerde genişleme var diye önerdi ama ben başka bir doktora daha gittim .10mm e kadar genişleyebilirmis sonrası sıkıntı dedi .3 4mm ise korkulacak hiçbir şey yokmuş .
Lara_ Aysegul34ey hiç korkma canım, içini Ferah tut. Bende başka bir şehire tatile gitmiştim oradaki doktor bana yok bebeğin ayına göre zayıf yok riskli gebeliktesin de böbrekleri geniş sorun olur dedi. ama kendi kaldığım yerdeki doktorum hiçbir sıkıntı yok içini rahat tut sadece bu testi istedi de bakalım, Allah evlatlarımıza sağlık sıhhat versin. Bolca dua edelim. ❤️
Lara_ Miskinim bana uzak, lakin bakalım inşallah yaparım. Ama şu da var, ne gelirse Allahtan, rabbim muhafaza bir şey çıksa da evladımı doğurup büyüteceğim. Ne gelirse rabbimden, Allah sağlıklı bir şekilde kucağımıza aldırmayı nasip etsin.. 🤲🏻
Aysegul34ey Lara_ banada detaylıdaki doktor öyle söyledi %90 geçiyo ama %10 ilerleme ihtimali var dedi ama korkulucak birşey yok takip edilicek dedi dediğin gibi fetal dna önerdiler bizde yaptırdık bakalım inşallah sonuçlarım temiz çıkar