boraninannesi_ bebislll234 bnm 18 aralık tahmimi dogum 24 eylül diyor 40.hafta için bence sizin de 10-20 eylğl arası doğar
aleynayavz Figen_Can biz daha 28 haftalık olduk ama işten eve gidince ayağa zor kalkıyorum belimden bacağıma vuran ağrılardan dolayı
Arife360 Eliyuss bu aylarda doğurmadığıma şükrediyorum 🥹🥹 Çok fena sıcak 🥵su içiyorum terliyorum duşa giriyorum bu kısır döngü böyle devam ediyor 😒 Sürekli duş almama rağmen isilek oluyorm 😒 Eylülün 15 inden sonra sezeryan olacağım ve anasınıfına gidecek bi kızım var 🙂 İnşallah çabuk toparlarım babası işte olacağı için ben götürücem 😏
esra_1824 Arife360 derdinize ortak biri daha var benimde kızım anaokuluna gidecek ve okullar başladıktan kısa süre sonra doğumum olacak.kizimin ilk okul günlerinde istedgim gbi ilgilenemicem agrilarimdan dolayı.babamiz evde ama yinede anne kadar iyi ilgilenemiyor baba kızım bensiz hiç duramaz okula hazırlıklar vs nasıl yapacağız hiç bilmiyorum
M-Urass_Mom Kızlar beni birisi aydınlatsın lütfennnnn 🥹 Neden hastane çantasına fotoğraf çekimi için ayrı, hemşireye verilecek takım ayrı diye iki takım koyuyorsunuzzzz? Doğum fotoğrafçısı zaten ilk anlarını çekmiyor mu bebişinnnn
f_gecee M-Urass_Mom bi postta fotoğrafçı bir bayan vardı şey demişti siz hastaneden çıkmadan birkaç saat öncesinden fotoğraf çekimleri oluyor Doğumdan sonra odaya alınırken değil yani
esra_1824 Eliyuss Benim de kısmetse Eylül ortalari yada sonlarına doğru olacak alışverişe 24.haftada başladım ben neyseki 2.cocuk oyuzden birçok şeyimiz var zaten ama yinede eksiklerimiz var.2.coxuk olunca baya bı rahatlık var üzerimde ne ameliyat korkusu ne doktora gitme korkusu tek korkum gebelik şekerim çok yüksek değil diye dayanamayıp yiyorum hadi bebeğin suyu artarsa vs filan gbi korkularım var ama bu haftalarda herşeyi canım istiyor hep yemek istiyorum yasak ne varsa onları istiyorum :):):)
esdemiralay schiphol o zaman ilk gittiğimde çıkan 25 Eylül doğru olan tarihmiş neye göre değişiyor acaba
schiphol esdemiralay belki de bebeğinizin gelişmesi birkaç gün öndedir, kötü birşey değil bence yani ona göre hesaplanmış olabilir
Esma-12 bebislll234 bende hep 37 38 de doğuracak hissi var. 50 günüm kaldıysa 40 gün olarak hesaplıyorum 😅
Baltanem Ay sağlıkla gelsinlerrrr kızım 2 eylülde doğdu heyecanla 1 yaş doğum gününe hazırlanıyorum 🤭🤭🤭
BebekHrcn esra_1824 benimde oğlum anasınıfına kızım liseye gidecek eşim dışında kimsem yok eylül 20 muhtemel doğum tarihi sezeryan olacak çünkü nasıl yapıcam bilmiyorum 😞
Arife360 esra_1824 Rabbim kolaylık versin gerçekten zor bi durum 🥹 Bu stresten dolayı yetememekten korkuyorum her iki çocuğumada 😞 Hiç evden dışarı çıkmak zorunda olmadan bebek büyütmek lüks bence 🥹
Nisapoyraz4270 Eliyuss sıcaklardan bunalma ve mide yanmasından başka bi şikayetimiz yok🙄 hazırlığımız tam diyebiliriz ama illa ki bi taraftan eksik çıkıyor o eksikler ne zaman bitecek onu bekliyorum 😂🤭
Fatmaa_D Eliyuss Benimde Eylül sonu ama sezeryan korku var tabiki onun harici bı sıkıntı yok inşallah hepimizin kolay geçer sağlıklıca alırız bebeklerimizi kucağımıza 🌼