Sata göre doğum 24 eylül ama sezeryan olacağım için 16 eylül gibi olurum diye düşünüyorum, gebellikten önce ve başlarında bazı sorunlar oldu ama şuan her şey yolunda. İçimden erken doğum korkumu atamıyorum riskim olmadığı halde çok korkuyorum erken gelmek isteyecek vs diye, nasıl yenebilirim bunu😩