Dünyanın en korkak insanı olarak ben yaptıysam herkes yapar kızlar 🙃
Hiç bir belirti yokken 38+5 de , sabah yataktan kalkarken benden hafif sıcak su geldiğini hiss etdim tabi hemen koştum banyoya, nişan gelmişti dr konuştum acelesi yok hastaneye gitmene de gerek yok sancın yoksa dendi. Hafif hafif sancılar hiss etmeye başladım önce 30 dk dan bir olan kasılmalar ,öğlen 12.00 da artık 5 dk bir geliyordu. Bende bir app vardı her kasılmanı girdiğinde sana ne yapmanı söylüyordu. Neyse kasılmalar böyle olunca app hastaneye gitmeye hazırlanın uyarısı verdi. Tabi ben gidermiyim korkumdan evden çıkasım yok 😂 Neyse saat 14.00 oldu kasılmalar 3 dk bir geliyor app orda hastaneye koşun diye bağırıyor sjsjsjsj Gittik. Dediler 2 cm açıklık var su da geliyor hafif hafif sen dolan buralarda bahçede falan. Hastanenin önünde büyük bir göl vardı Millet orda dinlenirken ben sancı çeke çeke göl etrafında gezdim 😂 Neyse akşam 19.00 oldu 12 saat geçmiş benim açıklık hala 2 cm . Dedilerki sen korktuğun için gevşeyemiyorsun istersen sana bir ilaç verelim sersemleticek seni serhoş gibi olucaksın . O acı ile evet ver diyorum ne deseler evet yap evet ver falan modundayım 🤭 Neyse bunu bana verdiler serum takıldı falan benim acılar cidden azaldı yani acı var ama umrumda değil gibi birşey olmuş bana. ( normalde hiç alkol kullanmam , sarhoşluk nasıl birşey bilmiyordum öğrenmiş oldum 🤣 ) artık saat 23.00 olmuş ,dediler açıklığı kontrol edelim 8 cm olmuş ama o sırada ilaçta bitmişti ve ben ağrıdan dayanamıyorudm. Ebe dediki “ay çok iyi sona gelmişsin”, ben hala orda “yok epiduralsız olmaz , epidural istiyorum “diyorum 😂 neyse kadın dediki tamam anestezi uzmanı gelsin acil. Normalde 8 cm de pda yapılmaz çünki yapım sırasında doğru ve sabit durman lazım ama 8 cm de bebek kanala girdiği için doğru düzgün oturmak mümkün değil ama neyse geldiler koşa koşa onlarda yazık adamlar hazırlanmaya zaman bulamamışlar yanımızda hazırlanıyorlar falan 😂 dr bana pda yan etkilerini falan okuyor okay diyip imzalamam gerekiyor ama ben” yapın tamam okumayın istemiyorum yapınnn “ diyorum 😂 neyseki yaptılar veee ondan sonra öyle bir uyumuşuzki eşimle 😂 bir baktım ebe gelmiş uyandırıyor beni bebeğin doğum saati gelmiş ola bilir diye , bende gözlerim kapalı diyorum ki , “yok yok gelse ben söylerim size “hsjssj. Sonra dedilerki bir dokun bakalım gelmişmi diyee 😳 Ben şok bebişin saçları elime değdi 🤭 neyse işte öyle hafif ite ite 03.56 da bebeğimiz doğdu. Sıfır ağrı ile 😊Pda ile çok Şükür ağrı olmadan doğum yapmış oldum , prenses doğum derler bazen buna gerçekten öyleymiş 🩵
Ay uzun oldu kısa kısa yazmaya çalıştım ,doğum korkusu yüzünden 9 ay hamileliğimin tadını hiç çıkaramadım. PDA ile bu kadar kolay olacağını bilseydim kaşki önceden 😊 Umarım korkusu olanların birazda olsa korkusunu yenmesine yardımcı olmuşumdur😊