Mikrofon0 son 15 ama ben bittim valla dostlar. Bugün o gün. Türkçe ve yabancı kaynaklarda gördüğüm doğum başlatan her şeyi deneyeceğim bugün. Sabah kaburgamdaki acı, böbreklerimdeki ağrı ve gözyaşı ile uyandıktan sonra artık sabrımın kalmadığına kanaat getirdim. Yarın 38+0ız. Nolur dua edin doğurayım. Planlı sezaryene kaymam an meselesi artık. Bebeğim asla aşağı inmiyor çünkü. İyice kaburgama verildi hatta tam tersi. Eskiden sadece sağ taraf kaburgam acıyodu artık sol da acıyor. Bittim gözün aydın çalıyor arka planda 3 gündür filan.