Nurci tugcemom_ maalesef şansıma damla hanım bugün nöbetçi 😕 Süslemeye izin verildi sıkıntı yok zaten her kapıda süs ve balon var
Edsn Nurci peki hangi doktor denk geldi size bir de sezaryen oldunuz galiba nasıl geçti memnjn kaldınız mı
Nurci Edsn merhaba nur Cansu hanıma denk geldim doğum biraz zor geçti ben çok stresliydim ondan kaynaklı ama hastane ve doktordan çok memnun kaldım