@Nurci çok sevindim sizin için en azından boşalınca büyük odaya almışlar ☺️
Bende onu soracaktım damla hanım var mıydı diye, şansınıza kötü olmuş ama olsun iyisiniz ya önemli olan o.
Oda süslemenize izin verdiler mi peki burada yasak diyen çok kişi var