Evet kızlar bende buraya yazmak istedim belki korkan olursa okuyup cesaretlensin diye . Salı günü kontrolüm vardı ve hastaneye gittim . Ondan 2 gün önce sancilarim vardı fakat normaldir diye düşündüm. Nstden sancim çıktı ve 3 cm acilmam olmuştu. Doktorum yatış önermişti fakat ben ricada bulundum ve eve gitmek istediğimi, evde oğluma sarılıp ağrım olursa biraz evde çekmek istediğimi söylemiştim o da sagolsun göndermişti. Aksam 5 e doğru hafif sancilarim oldu ve 5 te sancım biraz artınca nişanımda gelince k babamla hastaneye gittim ve yatışımı kabul ettim . 4 cm açılmam olmuş ve yatış işlemlerimi başlattık. 1 2 saat sancımı takip ettik sancım vardı fakat düzenli olmadığı için ebe suni takmamız lazım dedi. Düzene girince açılma kontrolleri ile 6 cm e kadar acilmam oldu . Rahim duvarın kalın dedi ebe ve suyumu patlattı daha sonra sancı biraz şiddetlendi. Saat 8 30 oldu ve artık dedim birsey geliyor galiba doğuruyorum hocam diye istemeden ıkınmaya başladım. Ebe kontrol edince sakın ıkınma canım bebek geliyor seni hemen doğum haneye alıyoruz deyip başıma toplandılar ve doğumhaneye götürüldüm . O şekilde sandalyeden inip çatı masasına yürüyerek çıktım ve iki uzun ıkınma ile kesisiz 3 dikiş ile güzeller güzeli kızımı kucağıma saat 20:55 gece kucağıma aldım . Ve yürüyerek çok güzel bir şekilde odama gittim . Dün akşam evime geçtim ve çok şükür her işimi kendim yapabiliyorum . Gayet güzel çocuklarıma da bakıyorum evimlede ilgilenebiliyorim . Allahım hepinizin yardımcısı olsun ve karşınıza işini güzel yapan kişiler çıkarsınlar. Pozitif düşünün ve pozitif olsun hersey . Darısı doğum yapacak herkesin başına inşallah. Sağlıkla ve sevgiyle kalın 🤲🏻😊🩷