Merryy 450 idi 1 ay önce minimum sipariş tutarı.. sipariş vermedigime pişman oldum 2000 olmuş 😭 ablam aldı daha yeni geldi siparişleri kedilerine tasma almış. Gözlük almış oğluma burun aspiratörü almış kızıma çanta almış. Dijital gostergeli Termos almış 2 tane .. 1 tane t-shirt almış araba ayna aksesuarları almış anahtarlık almış sihirli sünger almış musluklu sebil almis aklıma gelmiyor daha bikac bişey daha var eper almış çok güzel gelmiş hepsi ben çok sevdim valla pişman oldum 450 iken sipariş vermedigime şimdi 2000 olmuş üzüldüm yani ürünler geliyor ama boyutları biraz ufak sadece