Merhaba anneler, 48 günlük bebeğim 2600 doğmuştu zaten bugün tartildi 10 günde sadece 200 Gr almış 😞ilk gunden sütüm çok az olduğu için mama ile besleniyor, ilk çocuğum lohusaligi da kötü geçirdim bebeğim 2600 doğmuştu zaten çok zorlandım üstüne şuan böyle de olunca çok kötü oldum ne yapacağımı bilmiyorum 😞