Satisati Merve_31 bende düşünmekten kafayı yemek uzereydim ya bebeğe de bulasirsa diye doğdu bebeğim ve bulaştı 😔
Merve_31 Satisati çok üzülüyorum gerçekten siz ilaç kullanmadınız mı ben 30 haftalık olacam inşaAllah geçer doğana kadar kafayı yiyecem gerçekten 😔😔😔
Satisati Merve_31 evet kullandım ilaç eczaneye karışım hazırlattık ayriyetten farklı losyonlar ama geçmedi dirençli uyuz oldu dün tekrar doktora gittim eşime hap verdi tek seferde altı tane içti bende emzirdigim için yine losyon kullanacağım ama geçmiyor o kadar illet birsey Allah kimseye yaşatmasın ya
hasretsahinn Merve_31 fayda gördününzmü o kremden ya bişey daha sorudan bu temizlik işini nasıl yapıcaz uyuz bititikten sonramı öncemi siz nasıl yaptınız
Merve_31 hasretsahinn valla tüm halılarımı yıkamaya gönderdim geldiler uyuz geçene kadar sermicem gardıropta ki tüm kıyafetleri poşetledim uyuzlar bulaşmışsa ölsünler diye 2 takım üst bıraktım eşimle bana yastık yüzlerini çarşafı ve yorganı her gün yıkıyorum birde üstelerimizi 60 derecede yıkıyorum evi sirkeli suyla her gün siliyorum eşime iyi geldi losyon ama ben hala kaşınıyorum maalesef çok yorucu ve çok zorr
Merve_31 Satisati amin Allah kimseye yaşatmasın gerçekten benimde dirençli uyuz galiba bir türlü geçmiyor
hasretsahinn Merve_31 gardiropdaki eşları yıkadın mı canım direk poşetledin mi kullanmadım açmadığım şeyleri de yıkım mı poşetlm mi nasıl yapım ilk defa başıma geldi napcam bilmiyorum hiç korkuyorum da eşimi öyle görünce banaca geçer diye hamilelikte daha zor valla ya onu öyle görünce iyice psikolojikm bozuldu çok zor Allah kimseye vermesin ya 🥹
Merve_31 hasretsahinn hiç giymediklerimi yıkamadım onun dışında bir defa bile kullandığımı yıkayıp kaldırdım canım çok zor gerçekten şu saat oldu kaşıntıdan uyuyamadım
Merve_31 beybim0 bugün aldım ve kullandım ilk güne göre kaşıntım çok azaldı inşaAllah faydasını görürüm bende
biranne__ hasretsahinn sanada kesin bulaşır bacım dikkat et bendede olmuştu atlattık şükür etiket attım bi bakabilirsn kuzum
hasretsahinn biranne__ teşekkür ederim valla ama ben anlamadım bu işten bişey uyuz diye teşhiş koydular başka doktora gitti alerji dedi alerji iğnesi verdi alerji için hap krem verdi onlar geçirdi şimdi biraz daha iyi o kadar kremi falan boşuna kullandı vücüdünü daha kötü etti yanıl teşhis yüzüne
Satisati Yesilnur merhaba maalesef ne kullandiysak hâlâ geçmedi bende neredeyse 7 aydır var bebeğime 1.5 aylıkken bulaştı bende bölüm bölüm minik minik sivilceler halindeyken bebeğimde daha büyük yaralar halinde oldu
1Ali Satisati Xabion ilacı kullandınız mı, 6ay uğraştık bu illetle en son bu ilaç fayda etti çok şükür, birde vücudunuzu sürekli nemlendirin maalesef ilaçlar aşırı derecede kurutuyor nemlendirici kullanmazsanız kuru kaşıntıda oluyor üstelik
biryildiz42 Satisati ben aylarca uyuzdan çektim neler kullandım neler geçmedi en son denize gittim baya suda kaldım ve üç dört gün üst üste gittim hem izler gitti hem kaşıntı gitti. Wilkinson pomad diye bir krem var kahve rengi katı kıvamda o etkili ama üç gün üst üste sürüp daha sonra yıkamak lazım Baha uğraştırıcı oluyor. Denize gitmediyseniz bir deneyin derim
Gamzebz 1Ali ben diyecektim bunu kesinikle bizi de kurtaran bu oldu denemediğimiz kullanmadığınız ilaç losyon krem kalmadı tonla para döktük en son bu losyonu aldık hem yetişkinler için hem çocuklar için olanı var bunu kullandıktan sonra geçti bizim uyuzumuz çevremizde yaşayan kim varsa bunu söyledik hepsini geçirdi
Gamzebz 1Ali ve hatta o kadar ilaçtan sonra ellerimde egzama oluştu bide onun için bir sürü kortizonlu ilaç ve iğne vurdurdum hala da egzama düzelmedi