Geçmiş olsun canım, geçen sene eşim olmuştu aylarca o da zor atlattı.. Eczanede kükürtlü krem karışımı yapıyorlar o biraz iyi geliyordu ama kıvamı çok değişik insanın süresi bile gelmiyor..Sonra tavsiye üzerine sirkeyi sürüp biraz bekleyip duş aldı o geçirdi