Sevda1919 Arkadaşlar merhaba, 34+5 te çalışamaz raporu aldım dün. E nabıza düşmemiş hala. Kaç günde düşer, bilgisi olan var mı acaba ?
Mavisevgim Sevda1919 çalısamaz raporunu kadın doğum doktorunuz mu veriyor daha sonra raporu alınca iş yerine mi veriyoruz süreç nasıl ilerliyor
gktgmom Sevda1919 ben 35. Haftaya kadar çalışabilir raporu aldım daha sonrasında çalışamaz raporu almam gerekir mi raporumda izin başlama tarihi yazıyor
Meryoss Mavisevgim evet kadın doğum doktoru veriyor 32. Haftadan itibaren oluyor sisteme düşüyor zaten onlar görüyor ama siz götürüp veya atadarabilirsiniz ben iş yerime wp uzerinden atmıştım sorun olmadı
Sevda1919 Mervepera Bakıyorum ama görünmüyor ya SGK yı aradım orda da görünmüyor. Rapor aldığım hastaneyi aradım bakalım dönüş yapacaklarmış. Normalde çalıştığım hastaneye elden teslim ettim ama yine de kafama takıldı. Çalışır raporum hemen düşmüştü çünkü sisteme
Mavisevgim Meryoss raporu alınca SGK görüyor.ve maaşı kendi hesabıma atıyor mu nasıl oluyor acaba bu süreç tam olarak
Zhrbjts Meryoss bunu muhasebeci vaktinde işlemezse vs nasıl oluyor acaba bende rapor alicam ama bizim müsavir biraz salak işlemez diye korkuyorum geç islenirse vs ne olur acaba
Mervepera Mervebes rapor yazınca çokıyor 4A 4 B iş görememezlik ödemesi gibi birşey yazıyor ona girince raporlar ve ödemeler çıkıyor direk orda
gktgmom Acelyapova teşekkür ederim bir de maaşlar nasıl yatırılıyor bir bilginiz var mı iş yerim beni bilgilendirmedi özel sektörde çalışıyorum
Acelyapova gktgmom maas yatirilmiyor canim dogurduktan sonra sogum belgeni atman gerekiyor muhasebeye muhasebede sgkya atiyor belgeyi dogum iznin bitene kadar 2 part seklinde dogum paran pttye veya ibanina yatiyor dogum parasini sgk yatiriyor is yeri degil is yerinden herhangi bir ucret almiyosun
Meryoss Mavisevgim doğum yaptığın gün doktorun sisteme giriyomhs onu sistemden goruyolar ve sizde istenirse atıyorsunuz daha sonra 2 yada 3 parça halinde yatıyor e devlete ibaniniz kayotliysa hesabınıza değilse pttden aliyosunuz
NilsunThmz Acelyapova bende 32.haftadayım çalışabilir raporu aldım 37′ye kadar. Bu süreçte maaş almayacak mıyım yani anlamadım tam olarak yazdığınızı? Çalıştığım sürede maaşımı alıp izinli olduğum sürede sgk parayı atıyor değil mi?
gktgmom Acelyapova çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için bende 35. Haftaya kadar çalışabilir raporu aldım normalde 32. Haftada çıkılıyor parada eksilme olur mu
Acelyapova NilsunThmz tabiki calistiginiz surede maasiniz yatiyor raporu aldiginiz tarihten itibaren maasiniz yatmiyor ben 32. Haftada ciktim izne maas almiyorum
NilsunThmz Acelyapova diyelim 37′de izne çıktım, sgk izin süresince yani toplam 4 ayda bölerek mi yatırıyor onu? yoksa doğumdan sonra tek seferde hepsini yatırıyor mu? 2 kerede yatırıyor demişsiniz bu herkeste her seferinde aynı şekilde mi ilerliyor acaba?
Acelyapova NilsunThmz parayi yatirmasi icin saglikli dogum yapmaniz lazim bebegin yaşamasi gerekiyor. Dogumunuzu yaptiniz dogum belgenizi muhasebeye atmaniz gerekiyor ayni zamanda bas hekim size dogum izninin devami icinde belge verecektir belgelerinizi atın sonrasinda paraniz 2 part seklinde yatacak 1 hafta araylada yatabilir 1 ay araylada bu muhasebenin bildirmesine bagli ama dogum yapmadan once para alinamaz saglikli dogum gerceklesmesi sart