Mervepera burda hep bunu okuyorum 2. Doğumu olucak kişiler hep öyle yazmış 2. De de arkada bıraktığın yavruna üzülüyormuşsun ama üzülme kötü düşünme sana birşey olmaz allahın izniyle bol duayla gir doğumuna. Bir sürü kişi doğuruyor sende de olumsuz birşey olucağını düşünmüyorum 🙏 çocuğuna kardeş gelicek belki yetebilecekmiyim duygusuna giriceksin ama yeticeksin ve kardeşi olması okadar güzel bir duyguki çocuğuna bu güzel duyguyu tattırıcaksın 🌸