Buse344161 sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebeğinizi cnm benim bende 16.7.2024 spinal anestezi ile doğum yaptım hala hastnedeyiz insalah bugün 2.gecemiz ,yarın öğlene hastaneden çıkmış oluruz.
Hiç korkma uyusturduklari için belden aşağısını felçli gibi kalıyorsun ,ortuden ne oluyor görmüyorsun bile 🥹♥️ eşin girmek isterse elini tutması konusunda destek olabilir benim eşim girmek istemedi kan tutuyor ben bayılırım sana mı bakcaklar bebegemi babamı dedi doktor. Ama inan insan içerde tanımadığı insanın elin lii tutabiliyormus 🥹🥹🥹ben stajyer kızın elini tutarak belden anesteziyi aldım. Sonrası yok zten ,15dk da bebeğim geldi onu gördüm Allahımmm dedimmmm bu bebek benim mi şimdi 🐣🐣🐣🐣çok güzel tarif edilmez bir duyguydu, sonrası çok basit hissiz olduğun için 15 20dk dikiş işi suruyor onuda inan zerrre hissetmedim ameliyat esnasında. Bahsettikleri gibi soğuk da glmedi ama anestesimi etkisinde çok çok az wucut tepki olarak işin sonunda titreme geliyor korkma sakin ♥️♥️♥️♥️ snrasi ameliyat esnasında dümdüz yattigim için midem bulandı ama gece 12dennsnra yani ameliyat öncesi günkü geceden bahsediyorum yeme içme su dahi kesildigi için 2 3 kere boş ögürdüm bişi glmedi çok az mide bulantısı hisstttm hemen geçti.ekiple konuşa konuşa sohbet ede ede güzel.gecti.bence bu noktada böle güzel geçmesinin bir sebebi doktorum çok tecrübeli olmasıydı we ekibininde . Müzik açtı benim çılgın doktor müzikle işlem yaptı 😀😀😀😀ne ara ne oldu bitti anlamadım bir baktım bitmiş çıkıyoruz odaya
. Bolbol dua etmişim milete dua kapıları açık die🤣🤣🤣🤣 senin gibisini görmedik dediler 🤣🤣 odaya çıkınca da ağrı kesci parol,kalçadan ağrı kesici,gaz hapı mide için,vs vs destekliyorlar.antibiyotikde vurdular doktor tavsiyesiyle
Öyle işte bacim rahatlamissindir insalah okurken 💓💓🥰🥰😍😍😍😍🫶🏽🫶🏽🫶🏽🫶🏽🫶🏽