ngksu denizleo09 bende direk içeri gönderdim hatta geri gelşyodu bazen biraz ovuşturarak bekledim gittiğinden emin olunca kalktım ayağa ve 10 dk falan biraz yattım sağ yada soluma doğru hemen kalkmadım yer çekimi malum😂
denizleo09 ngksu 😂😂😂 ben taa sonsuzluğa kadar gönderdiğimden herhalde hiç geri gelmiyor ama bazen su gibi akıntı yapıyor. Yatıyorum bende. Uyurken geceleri koyuyorum
Ayseince12 lebi5666 bişey sorabilirmiyim benim rahim ağzım kısa olduğu için 200 mg başlattı dozu yüksek geldi bana siz kaç mg kullanıyorsunuz
denizleo09 Aynı ilacı ağız ve vajinal olarak alabiliyorsunuz evet ama ikisinin de kullanım sebepleri farklıymış doktor bana öyle söylemişti. Kafamıza göre vajinal alamıyorum içeyim demek olmuyormuş yani.
lebi5666 denizleo09 13. Haftamdan itibaren hep fitil olarak kullanıyorum. doktoruma danışmadan asla değişiklik yapmayı göze alamam. Haklısınız yazdıklarınızda.
Ebruyi lebi5666 benim doktorum içerek kullanmam gerektiğini söyledi yan etkileri var ama fitil olarak riskli olabileceğini söyledi. Enfeksiyon gibi sorunlarla karşı karşıya kalmayayım diye. Fitil olarak denedik bende cok yanma ve agrı yaptı o yüzden günde üç kere ağızdan alıyorum doktoruna bir danış istersen yada yardımcı olabilecek ise eşinizden rica edin
lebi5666 Ebruyi En baştan itibaren hep fitil olarak kullanıyorum. Az bir zaman var kontrole, gittiğimde konuşacağım. Devam etmem gerekiyorsa aynayla, eş desteğiyle veya ayakta bir şekilde çözeceğim umarım.