Arkadaşlar ben 22 haftalık olduk ilk zamanlar 14 haftalıken doktor 3 cizgi görüyorum dedi ondan sonra hiç göstermedi detaylida bile doktor bacakları kapalı dedi her gittigm doktor göstermiyor diyor 22 haftalık oldum bu gün doktora gittim kontrole doktor hiç birseye benzetemedim totoyu katlamiş ayagı kendine doğru cekmiş dedi detaylida kesin ögrenirm diyordum 2 kızımda detaylida ögrendim kesin olarak