Sewi hayır tabiki. Yok öyle bir şey. Normal doğumda kendiliğinden çıkar sezeryanda müdahaleyle çıkar. Sezeryanda karnın şiş olma sebebi ameliyat olmanız. Burun ameliyatı ya da başka bir ameliyat olduğunuzda da şişer. Çünkü müdahale ediyor ödem birikiyor