DLiviyaEsor Kurtum bnde sasirdim canm ya cok şükür iki aydr yapiyordum bi sknti yasamadim insallahta bi sorun yasamayiz
XyveAnnesi Bugün bende bayağı kasılma yaşadım,temizlik yaptım biraz yordum kendimi sanırım,ondan sonra sancı girdi kasıldı,adet sancısı gibi,dr um bebeğiminde biraz aşağıda olduğunu söylemişti,korku yaşadım yani bugün,bir daha yormiycam kendimi,ders oldu😅