Neferut Lina0403 canım herkesin vücudu ve hamilelik süreci farklıdır 23. Haftaya kadar hissedilmemesine normal diyorlar ama eminim en kısa zamanda hissedersin 🩷
kardelengurler7 Cansu-2600 inşallah görürsün canım benim büyüdükçe çok belli oluyomuş zaten hastalarımızda aynı seninle
Sakineoncu Neferut zayıf insanlar önce hissediyor diye söylemişti doktorum ondan da olabilir maşallah 🧿
Lalochka gmzaduman evet bu arada önceden kilosu olan göbeği olan anneler biraz daha geç hisseder bende de öyle oldu çünkü.illa ki içinde hissedersin ama dışardan görülmesine biraz daha var bence
Aleynaz06 Neferut yaaa sizinle haftalarımız aynı, bazı gönderilerde görüyorum yorumunuzu hep, ben de tam 19. Haftadayım 🩷 nasıl sevindim, darısı bana insallahhh🙈🙈🩷🩷
Neferut Aleynaz06 bu aralar çenem düştü her yerdeyim 🤭 dua edicem sizin için eminim en kısa zamanda siz de hissedeceksiniz haber edin ama olur mu beraber sevinelim 🌸🌸🩷🩷🩷🩷
Aleynaz06 Neferut ben de tam 21. Haftada gireceğim 🩷🩷 çok heyecanlıyım vallahi, güzel haberlerinizi bekliyorum 🙏🏻
kuzeymom__ Neferut yaaa maşallah 🥹💖 ne kadar güzel duygular rabbim tamamına erdirsin inşallah o tekme atan ayaklarla da tanışalım 🧿🙏
Umutbebegi Neferut yanlış anlamazsaniz boy kilonuz nedir acaba? Bebegin hareketlerini hissetmeden kilo da etkiliymis diye duydum çünkü. Bizde bugün 18+3 teyiz, fakat ben kilolu hamile kaldım o yüzden sabırsızlanıyorum bende ne zaman hissedeceğim acaba diye :)