kuzeymom__ Neferut bende ilk tekme attığında ağlayarak eşimi aramıştım çok özel ve duygusal bi andı benim için başkası anlatsa ne alaka derdim ama çok farklı bişeymiş 🥹💖
Neferut kuzeymom__ çalışıyor diye arayamadım ama o anı tabi ki haber edecektim kendisi de duygulandı mesajdan sonra aradı hemen 🥲♥️
kardelengurler7 Cansu-2600 ben 24 haftalıkken çok minik bir şekilde görmüştüm tam onu severken resmen eline tepki vermiştim baktıkça art arda iki üç tekme daha yemiştim öyle söyleyeyim size videosu bile var
myavocado Neferut 🥹 ay maşallah cok cok güzel bir his, ben 22+1 de hissetmiştim ilk, tam uykuya dalmak üzereydim, sonra bir daha tekme atar mı diye sabah kadar dinlemiştim 😅
Neferut myavocado ya Allah bağışlasın çok tatlı 😻 ben de baya bi uzandım ama tekrar olmayınca ümidi kestim akşamı bekleyeceğim işleri bitirip uzandığımda inşallah yine tekmeler 🤭🫶🏻
kuzeymom__ Neferut yaaa maşallah 🥹💖 ne kadar güzel duygular rabbim tamamına erdirsin inşallah o tekme atan ayaklarla da tanışalım 🧿🙏
Gamzecabuk Neferut bana önceden sorsalar icinde birseyin haraket edeceğini korkardım şimdi bende sürekli karnımı oksuyorum ki haraket etsin. Gerçi benim çok yeni 18 haftalık olduk ama 2 defa hissettim böyle tekme gibi. Bazende çok hafif bir kıpırtı ❤️
Neferut Gamzecabuk ben de 18. Haftadayım çok erken değil aslında yakındır bence hissetmen canım umarım çok net hissederiz ikimiz de 🫠🩷
Cansu-2600 kardelengurler7 Ben şuan 26+5 haftalığım karnıma bakıyorum ama dıştan bakmakla göremiyorum daha ya hareketlerini hissediyorum ama güçlenmeye başladı sadece dıştan belli olmuyor
kardelengurler7 Cansu-2600 ben o zaman görmüştüm sonra bir kaç kere daha gördüm ama bu aralar pek göremiyorum bende
gmzaduman Ben 18+3üm damar atması gibi kıpırtı hissediyorum ama tekme gibi hissetmedim hiç çok heves ediyorum benimki de erkek bide normalde de göbeğim vardı öncesinde ondan mı hissedemiyorum acaba diyorum
Lalochka gmzaduman evet bu arada önceden kilosu olan göbeği olan anneler biraz daha geç hisseder bende de öyle oldu çünkü.illa ki içinde hissedersin ama dışardan görülmesine biraz daha var bence
kardelengurler7 Cansu-2600 inşallah görürsün canım benim büyüdükçe çok belli oluyomuş zaten hastalarımızda aynı seninle