Kızlar ne durumdasınız rahim ağzım kapalı açılmam falan yok ama biraz sancım çıkıyor ama ağrım olmadığı için doktor sıkıntı olmaz 2 hafta götürür bizi dedi bende sadece kasılma hissediyorum ve bebiş 3200 gram olmuş geçen hafta 2800 dü 1 haftada bu kadar almasına şaşırdım