37 +1 de sezeryan ile aldım oğlumu kucağıma 2. Çocuğumuz maalesef bende günde 10 bazen de geçiyordu içtim ama içime çekmemeye çalıştım vs. Anestezi doktoruna da söyledim. Oğlumda sıkıntı yok şimdilik ama herkes için aynı şey geçerli mi bilemem tabi yaptığımı savunamam ama bırakamayanlardan oldum bende ama çok şükür sıkıntısız aldım oluşumu. Darısı bekleyen herkesin başına