Günde 2 tane içiyordum doktor bi şey olmaz diyordu.perinatoloji doktoruna gittim çok kızdı. Detaylı ultrasonda çıktı plasentam asagi yerlesimliymis yukarı çıkmasını bekliyoruz sebebi sigara. 1 ay oldu bıraktım isteyince bırakılıyormuş demek ki. İsin ciddiyetini anlayınca anında bıraktım çünkü.