internette böyle bir bilgi var. ben de 34. haftadayım 2023′ten 10 gün iznim var ama kullanamıyorum malesef. 37. haftaya kadar işe gelmeye devam.
ÇALIŞABİLECEĞİNE DAİR RAPOR ALAN, YILLIK İZİN KULLANIRSA NE OLUR?
Fiilen çalışma süresi: Tabip raporuyla çalışabileceğini belgelendiren memur bu çalışma süresi içinde kanuni izinlerini kullanabilecektir. Ancak kullanmış olduğu bu izinler doğum sonrası izne aktarılmayacaktır. Kanun burada “fiilen” çalışmayı esas almaktadır.(Özetle 32.Haftada çalışabilir raporu aldıktan sonra Yıllık izin veya rapor alınamaz,alınsa bile bunu doğumdan sonraya bir faydası olmaz) Örneğin; tekil gebelik yapacak kadın memur, raporla belgelendirdikten sonra çalışıp bu süre zarfında 5 gün yıllık izin, 5 gün hastalık izni ve 4 gün de mazeret izni kullanırsa doğum sonrası kullanabileceği izin süresine aktarılacak olan izin beş hafta değil, izinlerinin düşülerek fiilen çalıştığı üç hafta olacaktır.