Melek21A ben oğlumda çalışabilir raporu almıştım, ama o süre içinde okula gidemediğim günler oldu, 3-5 gün ayakta rapor yazıyodu doktorum ama çalışabilir raporunu bozmadı. Kullandığım rapoları İznimden düşmediler, 36+5 te doğum yaptım zaten 8 hafta hafta eklenmişti doğum sonrasına , kızımda da 32 haftalık doğum yapmıştım doğum sonrası 16 hafta izin kullandım. Bu kez yanacak izinlerim resmi tatile denk geldik🥲