Denizz6161 baş geliş dedi. Herhangi bi tarih konuşmadık daha. 2 normal doğum var bu da normal olur bı aksilik çıkmazsa Allah’ın izniyle.. nst de sancı falan da çıkmadı daha beklemedeyiz yani simdilik bı sıkıntımız yok çok şükür her şey normal gidiyor