busra_basturk korkmayın bir anda dünyanın en cesaretli annesi oluyorsunuz hangi doğum türünü seçeceksiniz size kalmış ama normal doğum yapmış birisi olarak neler hissedigimi paylaşmak istiyorum belki motive olursunuz😊 sezeryan doğum hakkında hiç bir bilgim yok ama sanırım iyileşme süreci daha uzun oluyormuş ben doğumdan sonra hemen bebeğimi kucağıma aldım ayağa kalktım onunla kendi başıma ilgilenebiliyordum yani ve sezeryanda doğumdan sonra yanında birisi olması şart gibi birşey benim kimsem olmadığı için hamileliğimin başından beri normal doğumu kafama şartlamistim şükür ki öyle oldu doğumuma kadarki süreçte nasıl ikinmam gerektiği yada sancım gelince neler yapmam gerekiyor diye sürekli videolar izledim doğuma girdiğinde evet biraz sancılı bir süreç ama sonuçta dünyaya yeni bir insan getiriyoruz bu basit olamazdı diye düşünüyorum kontrollu ıkınma olursa dikişiniz çok olmaz diye tahmin ediyorum zaten Doktorlar gidişata göre kesi atıyorlar kesi atarken uyuşuk oluyor o bölge siz hissetmiyorsunuz ve doğumdan sonra çok tuhaf ama o sancı ağrı hiç birşey kalmıyor bugün ben doğum yapalı 65 gün oldu o çektiğim ağrıyı tarif et deseler edemem bir anda silindi gitti aklımdan ve bebeğin kucağında hiç birşey aklına gelmiyor zaten,ilk üç gün yada bjr hafta ağrın oluyor ama zaten ağrı kesici veriyorlar o hiç bir işe yaramayan parol kurtarıcın oluyor popo üstü oturamiyorsun zateb oturmamanda gerekiyor yan şekilde bir süre idare ediyorsun daha sorna iyileşip gidiyor temiz bakman gerekli, doğum yapmak sezeryan yada vajinal doğum bir kadın için çok büyük ve güzel bir deneyim bence, doğum yapana kadar eşimin basının etini yiyordum nasıl dogurucam ben bu çocuğu diye doğurduktan sonrada nasilda doğurdum amma diye şakalaştık,😅 bir kadının anatomisinde doğum yapmak var yani çok normal siz kendinize güvenin yeterli sizin odaginiz sadece bebeğiniz olsun sanciymis yaraymis hepsi geçip gidiyor aklınıza bile gelmiyor, Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰