Elifffff16 Kızlar normal doğum (vajinal) yapalı 8 gün oldu dikişlerim yani dikişlerimin olduğu yer sızlıyor sanki yanıyor kaşınıyor adıl sormak istediğim dikişlerimi batikonla temizlemelimiyim
Nihalkrc Elifffff16 temizlemelisin bence benimde yanıyordu kasiniyordu arada yaptık şuan iyi ama hala arada batiyo
littlechick Elifffff16 kullancaksanız eğer batikonu direk dökün oraya. Ben gazlı bezle sürüyordum doktorum direk dök gazlı bez kullanma dedi
Satisati Elifffff16 bn hiç birşey sürmedim sadece temiz ve kuru tutmaya çalıştım 27. Günde dikişlerim düştü ama sancı ara sıra oluyordu
Alparslanmom__ Elifffff16 dikisiniz falan varmı suni sancimi verdiler ? Bizde 36 haftalıgz doğumum yakın korku stres heyecan herşey var
Elifffff16 Alparslanmom__ ben 36 haftalık doğum yaptım erken geldi bebeğim suyum ve sancılarım gelince doğumum başladı suni sancı yemedim
Elifffff16 Satisati bende kuru ve temiz bakmaya çalışıyorum fakat anlam veremedim bu batikknla temizlemeye ve size sunuda sorayım ben normal de ağda ile temizliyordum bikinimi şuan nasıl yapacağımı bilmiyorum
ikiprensesannesi27 Satisati merhaba sizin kaç dikisiniz vardı benim tam vajina bölgemde bende travazol ve kantaron yağı sürüyorum iltihap içinde antibiyotik kullandım 10. Gündeyiz daha düşmedi hiç dikiş
Alparslanmom__ Elifffff16 çok şükür çok sevindim adınıza sağlıcakla büyütün inşallah darısı bize insllah 🙏😊
Satisati Elifffff16 ben doğum yapalı 52 gün oldu benim bikini bölgem epilasyonluydu aman aman bjr kıl yoktu hamilelikte birlikte biraz daha çıktı o sürede ne jilet ne ağda nede krem kullandim korkumdan birşey olur diye, elimle yoldum eldiven giyip