Meryem2121 Ebru021 kadın doğum Hastanesi’nde neredeyse bütün doktorlara gittim öyle çok çok ilgilenmiyorlar haberin olsun ama doğum yapacağın zaman oraya git derim ebeleri çok tecrübeli
Kontes001 BerivanLina dediğiniz doktorun yorumları da iyi hastane de iyi ise oraya gidebilirim. Dünya parkta da evindar doktorun yorumları iyi. 32. Haftada gidecem @"
BerivanLina Kontes001 cihan hocaya gttm ben bu ay devlette karsilastigim en iyi doktordu gayet aciklayici konusuyor. Digerleri gibi haftasini soyleyip gondermiyor
Umutmirzainci Kontes001 aaa siz de Diyarbakır da mısınız ? İkizleriniz vardı 3.yü bekliyordunuz siz de ? Yanlış değilsem..🤝
meryemefem Kontes001 evindar elçi çok iyi bir doktor mutlaka görünün çok detaylı bilgi veriyor içrahatlatıyor insanı
yigitmom_ BerivanLina Merhabalar bugün Cihan hocaya randevum var. İlk defa gidecem. Ultrason kağıdı veriyor mu ? Bebeğin boy ve kilosu gelişimi hakkında bilgi veriyor mu .?
Enfal_06 Kontes001 Diyarbakır daki devlet hastaneleri doktorları özel hastanede de görev yapıyor doğumu özelde yapmak isteyen hastalar oluyor çünkü
Kontes001 Umutmirzainci evet doğru 🥰 ama daha gelemedik Diyarbakır a bugün taşınıyoruz daha ben doktora gidene kadar 32 haftalık olurum 😁
Umutmirzainci Kontes001 hayırlısı olsun 🤝 kime gitmeyi düşünüyorsun? Ben de 2.gebelik 3.bebeğimi bekliyorum 36.haftam ve hala doktor konusunda net değilim 🤦🏻♀️
Kontes001 Umutmirzainci sizinde mi ikizlerdi. Dünya park hastanesinde de bi tane erkek doktor varmış onun da yorumları iyi 15 civarı dediler sezaryen doğuma
Meryem2121 Umutmirzainci bağlar Hastanesi’nde Hıdır budak hoca var baya ilgili ve asla parasında değil ona gitmeni tavsiye ederim gebeligimde 4.aya kadar doktor doktor gezdim ve Hıdır hocadan çok memnun kaldım