Simsiyahh Muhtemelen kendi özel kliniğine geçti diye tavırları değişmiştir. Diğer doğum yaptığım doktorum da aşırı yoğun bir kadındı ama ilgisi, alakası, eli hep üstümdeydi. Valla nasıl bakarsan öyle görürsün meselesi değil ben onun hastaydım o benim doktorumdu bebeğimin ve kendi canımı ona emanet etmiştim kalkıp da dost olalım, kanka olalım işi değil bu. Arkadaşlık kurmuyorum ki nasıl bakarsam öyle göreyim. İyi görüyorum ki hastası olmayı tercih ediyorum değil mi?