sumerveyilmaz Mine Genç mi? İnanın gidilebilecek en kötü doktorlardan birisi. Kendisi Hayat hastanesindeyken 12-30 hafta arasında gitmiştim. İdrar yolu enfeksiyonun var düzelmezse bebeğin sarılıklı doğar, erken doğar diyordu. Ama asla düzeltecek iyi bir ilaç, yatış tedavisi falan vermedi. Kan değerlerim yerlerde verdiği ilaca sağlık ocağı doktoru bile güldü bu mu yükseltilmiş ilaç diye. 28. haftada uyuşmazlık iğnesi vurulmam gerekiyordu ona gerek yok dedi. Kilo almamaya çalış boyun kısa normal doğum yapamazdın dedi. İnsanı gerim gerim geren bir doktor. 34. haftada farklı bir doktora gittim kadın şoka girdi. Senin bu değerlerin ne böyle diyerekten. Bütün tahlillerime baktırdı Mine hanım 1 kere tenezzül etti o da benim sayemde. Bi gittim enfeksiyon değerlerim uçuyor, 2 cm açılmam var, kan değerlerim yerlerde. Kan seviyem o kadar düşüktü ki doktorum korktu bu değerlerle ne sezeryan ne normal doğuma kalkışabiliriz kan takviyesi alman gerekiyor dedi de şükür verdiği ilaçlar işe yaradı. Erken doğum riskim de ortadan kalktı, enfeksiyonum temizlendi, uyuşmazlık iğnesini vuruldum geç kalmıştık ama olsun. Aklı olan Mine hanımın kapısından geçmez.