Gzm1154 Bende devlete gittim birkaç kere. Hastane olarak düzenli takip yapamadıkları için doğuma hastanenin kabul etmediğini ama muayene zamanı geldiğinde muayeneme gelmek istersen gelebilirsin sıkıntı yok dedi. Doktorla alakalı bir durum kesinlikle. Başta doğum açısından belki devlette yapmak zorunda kalırım diye çok takmıştım kafaya ama devlet hastanelerinin yenidoğan yoğun bakımları da yetersiz olduğu için onlarda araştırmaya yönlendiriyormuş. Baştan keşke araştırma Hastanesi’ne gitseydim dedim sadece. Onun dışında muayene açısından hiç sorun etmedi hakkını ylyemem doktorun. Aynı ilgiyi alakayı gösterdi ama kendisi de zaten normalde de ilgili bir doktordu ( ilk gittiğimde 19. 20. Hafta gibi bir şeydi, özel hastane takipli diye not düşmüşler. 27, de gittiğimde arada ki bir ayda gitmediği için kendi takibinde saymadı)