Gzm1154 tabiki gitmelisiniz. Hakkımız olan her ihtimali kullanabiliriz. Banada aynı tavrı yapıyor doktor. Hem özele hem devlete gidiyorum özeldeki doktorumun kliniği var her imkan orda yok, doğumu da devlette yapacağım devlete de gidip tahlillerimi yaptırıp hemde bebeğimi daha sık görüyorum. Banada devletteki doktor surat yapıyor bence zaten herkese yapıyorlar orası ayrı, her çıkan mutsuz neredeyse :) Valla istediği kadar surat yapsınlar yeterince zaman yaratsalar kimse özelleri tercih etmez. Randevu saatlerini yakalamak için bazen beni ultrasona bile sokmuyor ne soracağımı unutuyorum aceleden