Dilek_tnn Gizem1992 hayır adetim yıllardır hep düzenli sadece geçen ay 5 gün erken oldum bu ay 8. Gün biri de şey demişti vücut kendini gebeliğe hazırlıyor öyle ama hadi hayırlısı bakalım
sedanur_bpr0 Dilek_tnn Tam adet olmayı beklediğim gün yaptım. Adet ağrılarım da vardı ama pozitif gördüm😊
Kardelen120o Dilek_tnn ben akşam yapmıstim saniyesinde cizgi belli olmuştu bence sabah aksam fark etmiyo