Dilek_tnn
Ben ilk gebeliğimde aynı gün hem sabah hem akşam yapmıştım. Sabah yaptığım test silik ama uzaktan bile tek bakışta belli olacak şekilde çift çıkmıştı. Akşam yaptığım testte çok daha silik çıkmıştı hatta bi an hamile olmadığımı düşünmüştüm. Sabah yapmak daha doğru.