Kendinizi kisitlsmayin o zaman daha çok sorun çıkıyor, herşey yeyin ama fazla değil. Normal. Ben 35 deyim 1oglum daha var ama hiç kendimi kısıtlamadm. Oğlumda çok endişeliydim, herşeyi koklayarak yiyordum ama sorunları çok oldu. Şimdi kinde hiç birşeyi umursamıyorum herşey mükemmel gidiyor çok şükür