34+5 hala çalışıyorum, sıcaklar zorluyor 37 de izne çıkıcam ama İstanbul yanıyor daha 2,5 hafta var :D uykular haram oldu, hastane çantaları daha hazırlanmadı, çalışmaktan halim kalmıyor bunları yapmaya, başım dönüp duruyor, inş bir noktada kendime gelip işleri bitiricem :)