Glsmbln Sarina98 göbek aşağı indi erken doğum riski yüksek ilk kızım 34+2 dogduydu regl sancısı var sürekli gelip gidiyor düzensiz aşağı basınç oluyor heleki 2 dk iş yapım diyorum o arada bakalım ne zaman gelicek evde sancı çekmeyi düşünüyorum tahminimce 1 haftaya kalmaz dogururum ben sizler de durumlar nasil
Mikrofon0 Sarina98 35+3 yumurta şeklinde karnım iki gündür sanırım aşağı doğru inmeye çalışıyor arada bel ve bacak arası kemiğim de ağrı oluyor yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor
1prensesannesi__ Sarina98 36+2yim asko az kaldı 1 ay bile kalmadi ama canımdan can gidiyo artik keske doğsa biran önce
deryaa_milena Sarina98 ben de 35 haftadayım bebeğim makat geliş normal doğum istiyordum bebeği ters olup bu haftadan sonra dönen var mı?
Masalnuray123 Çok zorlanıyorum sağ kaburgam ağrıyor sağ tarafıma yatamiyorum donemiyorum gece uykusu sıfırr 🥲
Sarina98 Glsmbln Glsmbln ayyyy adet sancısı bende de var cuma gideceğim Dr a. Bakalım ne diycek. Bende de 37 hafta doğumlu oğlum, bilmiyorum şimdi ki nasıl olacak. Herseyimizde hazır çok şükür. Evi hazırlamak kaldı. Onada Dr dan sonra bakacağım
esra_mercan42 Glsmbln 34 haftadan beri aynen böyleyim 36 ya geldk 35 haftada agrıyla gittim sancımı durdurup geri gönderdiler
Gzdeaziz Glsmbln ya bende 35 haftalığım da aynı dedikleriniz bende de oluyor erken doğum mu olur gerçekten tedirgin oluyorum açıkçası zaten 3 hafta sonraya planlı sezeryanım var
Sarina98 Mikrofon0 ben bugün halsizlikten ağlıyordum artık. Çok yorgunum bazıları karnın aşağıda bazilarida inmedi diyor bilmiyorum ki
kubracvk Bende 34+2 deyim dün geceden beri aşşağıya basınç ve sancı hissediyorum sürekli bir baş dönmesi ve mide bulantısı yaşıyorum normal mi acaba
Teican Bizde 34+6 haftalığız kasılmalar artı bende alt kısımda çok fazla baskı hissediyorum ara ara adet sancılarım oluyor bakalım hayırlısı bebiş gelicek gibi gözüküyor inşallah çok erken gelmez zamanında gelir hayırlısı inşallah
Masalnuray123 Teican gerçekten anlamış değilim bebek büyüyor ya baskı var ondan galiba 🥲 ağlayacak dereceye geliyorum özellikle yatakta dönerken çok zorluyor
Mst12 35+1 hareketleri biraz azaldı o düşündürüyor beni zaman sanki yavaş geçiyor hemen 37-38 olmak istiyorum 😂 doktor kontrolleriniz ne sıklıkla yapılıyor
1prensesannesi__ Sarina98 oyle valla zamaninda gelsin tabi ama 37den sonra normal sayiliyo ya 38 de falan gelse fena olmaz 😃
Sarina98 1prensesannesi__ aynen bende 37+3 tü. Zorlandım oğlumda. Şimdi de oğlan, gözüm korktu ilkten))) O yüzden zamanını diliyorum 😂
Sarina98 1prensesannesi__ 38den önce ciğer gelişimi tamamlanmiyormus, benimkininde ciğerleri açılmamıştı
Zynpkcn deryaa_milena bende normal istiyorum ama 32 den bu yana makat gelis benimde benim dönmesi zor amabir ihtimal belki döner dedi doktorum doner diye umit ediyordum ama bu saatten sonrada bilmiyrm ya 35+3 bende
1prensesannesi__ Sarina98 yaa sıkıntıymış yani o zaman Allah hayirlisini versin insAllah her bebek zamaninda saglikla gelsin 😇
Gzdeaziz Sarina98 benim ki 2 hafta önden gidiyor şuan normalde 35+2 yim ultrason da 37 çıkıyor doğsa yinede ciğer gelişiminde sıkıntı olur mu acaba